Varoitus!

Tämän blogin sisältö saattaa olla haitallista mielenterveydellesi. Blogi sisältää materiaalia, joka saattaa järkyttää lapsia sekä mieleltään herkkiä ja yksinkertaisia lukijoita.

torstai 8. huhtikuuta 2010

Pokeripelin uudet säännöt

Pelaajat asettuvat hiekkalaatikon vastakkaisille puolille. Kumpaisellekin jaetaan viisi korttia. Pelaajat käyvät esimerkiksi seuraavanlaisen keskustelun:

Pelaaja 1: Mullapa on kuningasvärisuora.
Pelaaja 2: Eihän ole.
Pelaaja 1: Onpas.
Pelaaja 2: No näytä.
Pelaaja 1: En.
Pelaaja 2: Näytä nyt viipymättä!
Pelaaja 1: Suomen lain mukaan mulla ei ole nyt eikä vastaisuudessa mitään velvoitteita näyttää mun kortteja pelaajan 2 tai kenenkään muunkaan pyynnöstä. Mun on ajateltava kepuleiden oikeusturvaa.
Pelaaja 2: Sitten sulla ei ole värisuoraa.
Pelaaja 1: Mun värisuora on tullut yksiselitteisesti selvitetyksi ja todistetuksi.
Pelaaja 2: Ai miten?
Pelaaja 1: Kun mä sanon niin. Haasta mut oikeuteen jos uskallat!

Lopuksi pelaajat yrittävät keksiä mahdollisimman infantiileja argumentteja, esimerkiksi vetoavat todisteisiin, joita heidän ei kuitenkaan tarvitse kenellekään näyttää, jos he eivät tahdo.

Pelin voittaja on se, joka on onnistunut kiristämään, uhkailemaan ja lahjomaan eniten poliitikkoja.